گلایه یکی از شهروندان درباره میدان سربازان گمنام قائمشهر
گلایه یکی از شهروندان درباره میدان سربازان گمنام قائمشهر
یکی از شهروندان درباره میدان سربازان گمنام قائمشهر گلایه کرد.

به گزارش ندای تجن- یکی از مخاطبین ما از نحوه ساخت میدان سربازان گمنام در شهرستان قائمشهر گلایه کرد.

وی گفت: چند بار از مسیر میدان با تاکسی گذر کردم ، وقتی ماشین از دور میدان می چرخد تا به سمت داخل شهر برود به خاطر باریک بودن خیابان و خودروهایی که از سمت راست می آیند خطرناک است.

این مخاطب ادامه داد:دوبار برای خودم اتفاق افتاد که در داخل تاکسی نشسته بودم و در زمان دور زدن در میدان نزدیک بود تصادف کنیم.

کلیپ زیر مربوط به روابط عمومی شهرداری قائمشهر است که پیش از این درباره میدان منتشر کردیم.