پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد برای افتخار آفرینی هنرمند فیلمساز مازندرانی در سیزدهمین جشنواره اردیبشهت
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد برای افتخار آفرینی هنرمند فیلمساز مازندرانی در سیزدهمین جشنواره اردیبشهت
امیدوارم این موفقیت، انگیزه‌ای باشد برای خلق آثاری نوین و ارائه داستان‌های جدید از زندگی و فرهنگ مردم. آینده‌ای روشن در انتظار شماست و اطمینان دارم با ادامه فعالیت‌های ارزشمندتان، همچنان درخشش‌های بیشتری خواهید داشت. بار دیگر این موفقیت را به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت‌های بی‌پایان در تمامی مراحل زندگی هنریتان دارم.

ندای تجن- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درپی افتخار آفرینی هنرمند فیلمساز مازندرانی در”سیزدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت” پیام تبریکی صادر کرد؛

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

هنرمند ارجمند جناب آقای علیرضا صبوری

باسلام و احترام با کمال شعف و افتخار، خبر کسب رتبه نخست در بخش ملی مستند از سوی شما با مستند «مای‌سا» در “سیزدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت” را دریافت کردم. این موفقیت شایسته‌ شما، نشان‌دهنده سال‌ها تلاش، تجربه و اشتیاق شما در عرصه هنر و فرهنگ است.

شما به عنوان یک فیلمساز پیشکسوت، همواره با آثار خود به پرورش روح هنری و تفکر عمیق مخاطبان پرداخته‌اید. مستند «مای‌سا» نه تنها تجلی هنر شماست، بلکه تجسمی از عمق بینش و نگاهی است که سال‌ها در این حوزه داشته‌اید. بهره‌گیری از تجربیات گذشته و رویکرد نوآورانه‌تان در این فیلم، بر اهمیت مستندسازی به عنوان ابزاری برای روایت حقیقت و فرهنگ تأکید می‌کند.

امیدوارم این موفقیت، انگیزه‌ای باشد برای خلق آثاری نوین و ارائه داستان‌های جدید از زندگی و فرهنگ مردم. آینده‌ای روشن در انتظار شماست و اطمینان دارم با ادامه فعالیت‌های ارزشمندتان، همچنان درخشش‌های بیشتری خواهید داشت. بار دیگر این موفقیت را به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت‌های بی‌پایان در تمامی مراحل زندگی هنریتان دارم.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

  • منبع خبر : روابط عمومی