به گزارش ندای تجن- دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر محمدصادق رضائی را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب کرد.
دکتر رضائی سیزدهمین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و پیش از این دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بود.
غلامی از بهمن ماه 1400این مسئولیت را بر عهده گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن به تازگی یادداشتی درباره لزوم نظارت بیشتر وزارت بهداشت بر روی اجرای طرح نیروی انسانی به ویژه برای روان شناسان بالینی انتشار داد .
امیدواریم که سرپرست جدید نظارت بیشتری برروی عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشد.
- منبع خبر : حرف آنلاین




