به گزارش ندای تجن_مسئول بهداشت و درمان کاروان سلامت کانون خدمت رضوی مازندران از برگزاری برنامه ویزیت رایگان در تاریخ ۲۶تیرماه سال جاری در محل روستای قادیکلای ساری خبرداد.
دکتر مجتبی قربانی بیان کرد: در حدود ۳۵ نفر از کادر بهداشت و درمان شامل پزشک فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومی و دندانپزشک و پرستاران و ماما و پیراپزشکان در این طرح شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشکی ، دندانپزشکی و اهدای دارو به صورت رایگان
در کنار اندازه گیری قند خون و فشار خون در این طرح ارائه شد،اضافه کرد: در حدود ۲۰۰ نفر از مردم روستای قادیکلا از این خدمات استفاده کردند.
وی هدف از این پویش را رفع دغدغه سلامت جامعه هدف و پیشگیری از مشکلات سلامت مردم استان ذکر کرد .


















