تاکید بر هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی پایدار؛ دیدار فرماندار بابل با مدیرعامل شرکت گاز مازندران
تاکید بر هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی پایدار؛ دیدار فرماندار بابل با مدیرعامل شرکت گاز مازندران
در این نشست که با حضور مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان، مدیر مالی، رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های مرکزی و سرپرست روابط‌عمومی برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی، پایداری شبکه در فصل سرد سال و نیازهای توسعه‌ای شهرستان بابل مورد بررسی قرار گرفت.

ندای تجن- سید مصطفی میرتبار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، در دیدار با هژبر جوادی مدیرعامل شرکت گاز مازندران، بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت زیرساخت‌های گازرسانی و ارائه خدمات پایدار به شهروندان تأکید کرد.

در این نشست که با حضور مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان، مدیر مالی، رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های مرکزی و سرپرست روابط‌عمومی برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی، پایداری شبکه در فصل سرد سال و نیازهای توسعه‌ای شهرستان بابل مورد بررسی قرار گرفت.

میرتبار در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش شرکت گاز در مدیریت انرژی و رفاه عمومی، گفت: پایداری گازرسانی در شهرستان‌های پرجمعیت همچون بابل یک ضرورت حیاتی است و همکاری نزدیک دستگاه‌های اجرایی می‌تواند روند خدمت‌رسانی را تسریع و تسهیل کند.

هژبر جوادی مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شرکت در حوزه توسعه و نگهداشت شبکه گازرسانی، اظهار داشت: با اجرای طرح‌های تقویتی و مدیریت بهره‌برداری، تلاش داریم شبکه‌ای پایدار، ایمن و مطابق نیازهای رو به رشد مناطق مرکزی استان فراهم کنیم.

جوادی همچنین افزود: هماهنگی با فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها می‌تواند مسیر اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام را هموار کرده و رضایتمندی شهروندان را افزایش دهد.