وضعیت زباله سوز ساری در مرحله تست نهایی است/لزوم همکاری مردم در انجام تفکیک زباله از مبدا
وضعیت زباله سوز ساری در مرحله تست نهایی است/لزوم همکاری مردم در انجام تفکیک زباله از مبدا

به گزارش ندای تجن – وزیر کشور امروز در جمع اهالی رسانه استان  با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای ساماندهی به وضعیت زباله مازندران، افزود: برای بررسی تصمیمات گذشته جلسه برگزار شد. اسکندر مؤمنی با بیان اینکه  شروع و تکمیل پسماند مازندران از رسیدگی به سایت  زباله بهشهر بود که تقریباً در مرحله نهایی […]

به گزارش ندای تجن – وزیر کشور امروز در جمع اهالی رسانه استان  با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای ساماندهی به وضعیت زباله مازندران، افزود: برای بررسی تصمیمات گذشته جلسه برگزار شد.

اسکندر مؤمنی با بیان اینکه  شروع و تکمیل پسماند مازندران از رسیدگی به سایت  زباله بهشهر بود که تقریباً در مرحله نهایی است، گفت: در قائم‌شهر ونور و تنکابن نیز شروع به عملیات اجرایی شد

مؤمنی با اشاره به اینکه در آمل  دو زمین برای سایت زباله مشخص شد، ادامه داد: ملاحظات زیست‌محیطی  در نظر گرفته و این کار هم انجام می‌شود فکر می‌کنم سال آینده به نتیجه برسد. برخی موانع مطرح و تصمیم گرفته شد تا رفع شود

وی با بیان اینکه وضعیت زباله‌سوز ساری نیز در مرحله تست آزمایشی هست که حدود 3 ماه تست نهایی می خواهد، افزود: به مدت 20 روز از شروع کار آن می گذرد ما هر منابعی که لازم باشد به دستور رئیس جمهور  برای پسماند استان های شمالی کشور پیش بینی کردیم و اختصاص می دهیم.

وزیر کشور بیان کرد: یکی از موضوعات اصلی فرهنگ‌سازی است و همه ما باید آموزش ببینیم و تفکیک از مبدأ را انجام دهیم.

وی با تاکید بر نقش مردم در زمینه انجام تفکیک زباله از مبدا در سطح استان، گفت:اقدامات خوبی در راستای کاهش زباله و تفکیک انجام شده، اما باید استمرارداشته باشد.

عکس شاخص مربوط به جلسه مدیریت پسماند استان با حضور وزیر کشور است.