ندای تجن-سید محمد جعفری سرپرست ادارهکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با عقیل محمودی فرماندار شهرستان گلوگاه دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست، محمود کاظمینژاد معاون بازرگانی ادارهکل، مهدی زارع اشرفی مسئول نمایندگی غله شهرستان گلوگاه، جمعی از مدیران ادارهکل، رئیس اتحادیه نانوایان و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، در این دیدار، موضوعاتی از جمله سهمیه آرد نانواییهای شهرستان، عملکرد سامانه «نانینو» و افزایش نظارت بر فعالیت نانوایان و تاکید بر کاهش صف نانوایی ها و ارتقای ارائه خدمات به مردم با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرار گرفت. سرپرست ادارهکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با تأکید بر برنامهریزی منسجم و پیگیری مستمر، بر تأمین بهموقع آرد و مدیریت مطلوب توزیع در شهرستان تأکید کرد.
فرماندار گلوگاه نیز ضمن قدردانی از پیگیریها و اقدامات انجامشده، از تلاشهای دکتر جعفری در راستای حل فوری مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان تقدیر کرد و بر تداوم همکاری و تعامل میان دستگاههای اجرایی تأکید نمود.




