بازدید فرماندار و شهردار ساری از کمربندی شمالی محور سمسکنده
بازدید فرماندار و شهردار ساری از کمربندی شمالی محور سمسکنده
بهروز اسکندرنیا فرماندار و سید حسن احمدی شهردار ساری ظهر امروز از کمربندی شمالی در محور سمسکنده در راستای اجرای طرح پاکسازی و بهسازی محورهای مواصلاتی در مرکز استان بازدید بعمل آوردند.

ندای تجن- بهروز اسکندر نیا فرماندار مرکز استان ظهر امروز با همراهی سید حسن احمدی شهردار ساری از کمربندی شمالی در محور سمسکنده بازدید به عمل آورد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، بهروز اسکندرنیا فرماندار و سید حسن احمدی شهردار ساری ظهر امروز از کمربندی شمالی در محور سمسکنده در راستای اجرای طرح پاکسازی و بهسازی محورهای مواصلاتی در مرکز استان بازدید بعمل آوردند.

  • منبع خبر : شهرداری