به گزارش ندای تجن- در یک روز بهاری هم زمان با دهه کرامت که هوای ملایم و معتدل بهار خیابانهای شهر ساری را مرطوب کرده، خادمیاران کانون خدمت رضوی با لبخندی بر لب و گل.های رز قرمز به دیدار بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) ساری رفتند.خادمیاران رضوی با گلهای زیبای رز و دعای زیارت امام […]
به گزارش ندای تجن- در یک روز بهاری هم زمان با دهه کرامت که هوای ملایم و معتدل بهار خیابانهای شهر ساری را مرطوب کرده، خادمیاران کانون خدمت رضوی با لبخندی بر لب و گل.های رز قرمز به دیدار بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) ساری رفتند.
خادمیاران رضوی با گلهای زیبای رز و دعای زیارت امام رضا (ع) از درب شمالی بیمارستان وارد شدند و فضای محوطه بیمارستان را امام رضایی کردند، در گوشه و کنار بیمارستان صدای امام رضا(ع)همراهان و بیماران بیمارستان پیچیده بود و اشکهای شوق و هیجان از چشمان برخی از بیماران سرازیر شده بود.
هر کسی زیر لب با خدای خود زمزمه میکرد و امام رضا (ع)را واسطهای برای درمان خودش یا بیمارش قرار داده بود.
بانوان خادمیار با حمایل سبز در کنار پرستاران ایستادند و به آنان خداقوت گفتند.
بیماران به صف خادمیاران نزدیک شدند و آرزوی شفای عاجل داشتند.
لازم به ذکر است این مراسم با همت معاونت فرهنگی دفتر کانون خدمت رضوی ساری و همکاری خادمیاران رضوی و کادر بیمارستان امام خمینی (ره)ساری برگزار شد تا مرهمی بر دردهای بیماران باشد.










