به گزارش ندای تجن- استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات استانداری دستور داد که به هیچ وجه مرغ به تهران ارسال نشود.
دکتر مهدی یونسی خواستار نظارت دقیق فرمانداران بر نحوه توزیع کالا و قیمت آنان شد و افزود: تا زمانی که قیمت مرغ به تعادل مناسب برسد از ارسال مرغ به تهران خودداری شود.
استاندار درباره توزیع کالاها به موکب ها و برنامه های مانند اربعین نیز ،گفت :نهادهای مختلف فقط از طریق معاونت اقتصادی استانداری و مدیرکل جهادکشاورزی مازندران کالای مورد نیاز را در زمان جنگ یا اربعین و غیره تامین کنند.
یونسی با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش استفاده از برق در منازل و شهرک های صنعتی، گفت: از روز شنبه آینده ساعت اداری از ۷صبح تا ۱۲ظهر است تا در مصرف برق صرفهجویی شود.
در ادامه فرمانداران سوادکوه، ساری و قائمشهر و آمل گزارش کوتاهی به صورت ویدئو کنفرانس ارائه دادند.
درباره قیمت سبوس برای استفاده در نهاده دامی نیز صحبت شد .
عکس تزیینی است.




