به گزارش ندای تجن- یکی از مخاطبین ما از نحوه ساخت میدان سربازان گمنام در شهرستان قائمشهر گلایه کرد.
وی گفت: چند بار از مسیر میدان با تاکسی گذر کردم ، وقتی ماشین از دور میدان می چرخد تا به سمت داخل شهر برود به خاطر باریک بودن خیابان و خودروهایی که از سمت راست می آیند خطرناک است.
این مخاطب ادامه داد:دوبار برای خودم اتفاق افتاد که در داخل تاکسی نشسته بودم و در زمان دور زدن در میدان نزدیک بود تصادف کنیم.
کلیپ زیر مربوط به روابط عمومی شهرداری قائمشهر است که پیش از این درباره میدان منتشر کردیم.




