️دیدار سرپرست اداره‌کل غله مازندران با فرماندار گلوگاه؛ تأکید بر افزایش نظارت در آستانه ماه رمضان
️دیدار سرپرست اداره‌کل غله مازندران با فرماندار گلوگاه؛ تأکید بر افزایش نظارت در آستانه ماه رمضان
در این دیدار، موضوعاتی از جمله سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان، عملکرد سامانه «نانینو» و افزایش نظارت بر فعالیت نانوایان و تاکید بر کاهش صف نانوایی ها و ارتقای ارائه خدمات به مردم با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرار گرفت.

ندای تجن-سید محمد جعفری سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با عقیل محمودی فرماندار شهرستان گلوگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، محمود کاظمی‌نژاد معاون بازرگانی اداره‌کل، مهدی زارع اشرفی مسئول نمایندگی غله شهرستان گلوگاه، جمعی از مدیران اداره‌کل، رئیس اتحادیه نانوایان و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، در این دیدار، موضوعاتی از جمله سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان، عملکرد سامانه «نانینو» و افزایش نظارت بر فعالیت نانوایان و تاکید بر کاهش صف نانوایی ها و ارتقای ارائه خدمات به مردم با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرار گرفت. سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با تأکید بر برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری مستمر، بر تأمین به‌موقع آرد و مدیریت مطلوب توزیع در شهرستان تأکید کرد.

فرماندار گلوگاه نیز ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده، از تلاش‌های دکتر جعفری در راستای حل فوری مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان تقدیر کرد و بر تداوم همکاری و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی تأکید نمود.