واحدهای خبازی کشیک نوروزی از 25اسفند آماده به‌کار هستند/هر گونه نارضایتی از خبازی‌ها را به شماره 124اطلاع دهید
واحدهای خبازی کشیک نوروزی از 25اسفند آماده به‌کار هستند/هر گونه نارضایتی از خبازی‌ها را به شماره 124اطلاع دهید
شهروندان هرگونه شکایت و نارضایتی از نحوه عملکرد واحدهای ارائه کننده خدمات را می توانند از طریق تلفن 124 ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی اداره کل غله استان به شماره 30001394 اعلام تا مراتب فورا مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ندای تجن- طبق هماهنگی به عمل آمده در ایام پایانی سال جاری و تعطیلات نوروز سال 1402 تعداد 280 واحد خبازی یارانه‌ای در استان به صورت فوق العاده تا ساعت 23 اقدام به تولید و عرضه نان می‌کنند.

بنابر این گزارش مقرر شد به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به واحدهای خبازی کشیک در استان مازندران، خبازی‌های فعال در این طرح از تاریخ 25 اسفند اقدام به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود نمایند.

همچنین به جهت آسان نمودن دستیابی به آدرس واحدهای خبازی کشیک نوروزی استان، لیست این واحدها به تفکیک هر شهرستان در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به آدرس GTC2.IR  بارگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، شهروندان هرگونه شکایت و نارضایتی از نحوه عملکرد واحدهای ارائه کننده خدمات را می توانند از طریق تلفن 124 ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی اداره کل غله استان به شماره 30001394 اعلام تا مراتب فورا مورد رسیدگی قرار گیرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران