اعلام نتایج مسابقات اتومبیلرانی کشور/قهرمانی دو مازندرانی
اعلام نتایج مسابقات اتومبیلرانی کشور/قهرمانی دو مازندرانی
رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران گفت: امیر صفاری و بهزاد ضیغم 2 چهره شناخته شده اتوموبیلرانی مازندران در مسابقات کلاس 6 سیلندر توربو، کلاس آزاد و «دِرَگ»(مسابقه شتاب) کشور رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند

هادی حق‌پرست اظهار کرد: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس ۶ سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این 2 رشته برگزار شد توانست 2 رتبه کسب کند.

وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس ۶ سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در ۲ کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم.

لازم به ذکر است نتایج کلی مسابقات به شرح زیر است

کلاسنفر اولنفر دومنفر سوم
4و6 سیلندر اتمسفر دف جلومحمد نوذریمحسن عبدلیعلی دهقان
4و6 سیلندر اتمسفر دف عقبامیر ضیاییگاریک ایساغولیحمیدرضا محرابی
8 سیلندر دف عقبحبیب ناصرخاکیآندره یوسفیامیر ضیایی
4و6 توربو دف جلومهدی گزستانیمهدی علماییسعید طباطبایی
4و6 توربو دف عقبضیاالدین صفاریاردلان صفیشایان خسروی
آزادشهروز همایونفرضیاالدین صفاریاردلان صفی
pb اختصاصیمجید کیخاییبهزاد ضیغمسعید صادقی
405 هشت سوپاپفرشید آوجیانمحمدامین میرپیام رحیمی
405 شانزده سوپاپعرفان کریمیامین عموزادپیام رحیمی
206 اختصاصیرضا خزائیامیرحسین علیزادهرسول جبار زارع

*نتایج فوق براساس رده‌بندی فدراسیون اعلام شده است.