انعقاد تفاهمنامه بیمه حوادث منازل مسکونی روستایی بین بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و استانداری مازندران
انعقاد تفاهمنامه بیمه حوادث منازل مسکونی روستایی بین بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و استانداری مازندران
باتوجه به حوادث گوناگون غیرمترقبه در کشور و استان مازندران، پس از شناسایی این آسیب، طرحی مطالعه و آماده شد که در آن به صورت مشارکتی بین بنیاد و استانداری مازندران منازل فوق به صورت رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به منظور نشست با مجریان پروژه های عمرانی و مهم استان به دیدار مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی رفت.

ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به حوادث گوناگون غیرمترقبه در کشور که زندگی مردم را دچار اختلال می نماید، اظهار داشت :پس از شناسایی این آسیب، طرحی مطالعه و آماده شد که در آن به صورت مشارکتی بین بنیاد و استانداری مازندران منازل فوق به صورت رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند تا در صورت بروز حوادث، دستگاههای مسئول دغدغه جذب اعتبارات در خصوص ضرر و زیان مردم را نداشته باشند.

در ادامه سیدمحمود حسینی پور هم با تقدیر از این طرح جهادی و مفید برای زیست مردم استان و ضمن قدردانی از فعالیت های حمایتی و تسهیل گرانه بنیاد برکت در استان مازندران، یادآور شد: باید زمینه همکاری بین بنیاد برکت و استانداری مازندران به نقطه اوج خود برسد تا مردم عزیز از برکت حضور این بنیاد در استان مازندران بیشتر بهره مند گردند و این جلسات در سطح استان و در لایه های اجرایی استمرار یابد.

شایان ذکر است در انتهای این نشست استاندار مازندران از نمایشگاه تولیدات مردمی تحت حمایت بنیاد برکت بازدید نمود.