کاغذ تحریر با کمترین حاشیه سود اما کالایی استراتژیک برای حمایت است
کاغذ تحریر با کمترین حاشیه سود اما کالایی استراتژیک برای حمایت است
با اینکه کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود میباشد اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت ما می باشد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ، مهندس بازیان مدیرعامل شستا بهمراه تعدادی از مدیران این مجموعه و دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مجموعه چوب و کاغذ مازندران بازدید و از نزدیک با روند تولید در این مجموعه صنعتی آشنا شدند .

مهندس بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) ابتدا ضمن اشاره به ضرورت حمایت دستگاه مطبوع خود از این مجموعه عظیم صنعتی افزود :شستا آمادگی دارد تا سرمایه گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی بعمل آورد .

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خودکفایی در تولید کاغذ را بسیار با ارزش دانست و خاطرنشان ساخت :

کمک خواهیم کرد تا طرح های توسعه در این شرکت اجرائی گردد.

مهندس بازیان افزود :اگر تلاش نمائیم اعتماد مردم را در استفاده از محصولات داخلی جلب نمائیم آینده بهتر و مطمئن تری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

وی تصریح کرد : شرکت های زیر مجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند و باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش نمایند.

مدیرعامل شستا با اشاره به ظرفیت های مناسب در این مجموعه ، رویکرد جدید مدیریت این شرکت را در تولید مستمرکاغذ چاپ و تحریر برای دانش آموزان این کشور بسیار با اهمیت خواند و افزود :

تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمیت و اراده ای قوی است که انشاالله به فضل خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد انجامید.

مهندس بازیان در انتها به حمایت کامل خود در تامین نیازهای این شرکت اشاره و خاطرنشان ساخت :

آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا نمائیم.

در انتهای این بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید بعمل آمد.

گفتنی است شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر در کشور است که در سالجاری 45 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین 70 درصد از کاغذهای کتب درسی دانش آموزان بخش اعظمی از نیاز حوزه منتشر را نیز تامین نموده است.