راه‌اندازی سامانه پیامکی 11011ویژه توان‌خواهان کلامی و شنوایی
راه‌اندازی سامانه پیامکی 11011ویژه توان‌خواهان کلامی و شنوایی
رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه اندازی سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با شماره ۱۱۰۱۱خبر داد.

به گزارش ندای تجن – سرهنگ سیدمحمدباقر رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: از آنجائی که قریب به ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا و یا کم شنوا تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی ، قادر به برقراری تماس تلفنی  با فوریت های پلیس 110 نمی باشند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور و به جهت  برخورداری شهروندان از اعلام ضرورت های خبری به پلیس، سامانه پیامکی با سرشماره 11011 در مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی استان مازندران راه اندازی شد .

سرهنگ رضایی هدف از راه اندازی این سامانه را خدمت‌رسانی به همه افراد جامعه اعم از افراد سخت گویش ، ناشنوا و عموم مردم که به دلیل مختلفی قادر به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند برشمرد .

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان‌ گرامی می توانند برای بهره مندی از این سامانه و در صورت مشاهده و یا بر خورد با هرگونه نیازهای پلیسی مراتب را به همراه آدرس کامل محل سکونت و یا نیاز به حضور پلیس به شماره 11011  پیامک کنند .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مهمترین مولفه های راه اندازی این سامانه را ترویج عدالت اجتماعی ، تساوی حقوق شهروندان و بهره گیری از توان بالقوه مردم در تامین نظم و امنیت جامعه عنوان کرد .

  • منبع خبر : خبرنگار پایگاه خبری پلیس