نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا منصوب شد
نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا منصوب شد
مراسم تکریم از خدمات حسینعلی تازیکی و معارفه نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیر عامل جدید شركت مديريت توليدبرق نكا با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش ندای تجن- در اين مراسم که جمعي از مسئولان صنعت برق حرارتی و مديرعامل شركت برق منطقه اي مازندران حضور داشتند، ابتدا حسینعلی تازیکی در سخناني ایجاد تغییرات مدیریتی را امری طبیعی دانست و گفت: قبول مسئولیت مدیرعاملی این شرکت در شرایط بسیار سخت و حساسی به بنده پیشنهاد شده بود که در آن زمان بر حسب وظیفه و از منظر ادای تکلیف و به عنوان سرباز این نظام مقدس آنرا پذیرفتم و با کمک همکاران محترم این مجموعه بزرگ تمام سعی و تلاش خود را برای ادای وظیفه خدمتگزاری به مردم انجام دادم.

وی با سپاس از خداوند بخاطر مهیا نمودن فرصت خدمتگزاری در این صنعت فاخر، برای ادبی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. 

در ادامه معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی فلسفه تلاش کارکنان صنعت برق را ارائه بهترین خدمات به مردم دانست و گفت: هم اکنون در آستانه ورود به پیک مصرف قرار داریم و لازم است همه ما دست در دست هم، با همت و تلاش مضاعف سعی کنیم تا نیروگاه ها را به مرز آمادگی تولید حداکثری برسانیم.

 ناصر اسکندری از تازیکی به عنوان فردی اخلاق مدار، با دانش و استاد اخلاق و پاکی و صداقت یاد کرد و افزود: حفظ مدیران با تجربه از دغدغه های ستاد شرکت مادر تخصصی است، بنابراین وی همچنان در صنعت حضور خواهد داشت و در سنگر دیگری از توانمندی، تخصص و خدمات ایشان بهره مند خواهیم شد.     

وی نیروگاه نکا را یکی از نیروگاه های مهم و تأثیرگذار در حفظ و پایداری شبکه دانست و با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در نیروگاه نکا اظهار داشت: در بحث نیروی انسانی همکاران توانمندی در این نیروگاه حضور دارند که قادر به انجام کارهای بزرگی در جهت حفظ واحدها و رساندن واحدها به تولید حداکثری هستند. 

 سپس نوراله ادبی مدیرعامل جدید نیروگاه نيز در سخناني ضمن تقدير و تشكر از حسن نظر و اعتماد مسئولين ارشد صنعت برق، گفت: مسئولیت سنگینی به عهده ام گذاشته شد که امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر از زیر بار این مسئولیت خطیر به سلامت عبور کنیم.

ادبی همچنین با تقدیر از خدمات تازیکی در نیروگاه نکا، افزود: این نیروگاه با بیش از 4 دهه قدمت یکی از نیروگاه های بزرگ و از ارکان صنعت برق کشور است و برای حفظ این جایگاه لازم است علاوه بر ضرورت تلاش و کار شبانه روزی برای حفظ واحدها، تلاش مضاعفی نیز برای تأمین معیشت کارکنان انجام گیرد.

 وی همچنین رفع چالش های پیشروی نیروگاه را از سوی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی خواستار شد و گفت: شرکت مادر باید بگونه ای عمل کند که تمام هم و غم همکاران ما تولید برق باشد و دغدغه ای جز حفظ واحدها و افزایش تولید نداشته باشند.

 ادبی دارای مدرک مهندسی مکانیک و سابقه مسئولیت مدیر امور بهره برداری، معاون تولید، معاون مهندسی و برنامه ریزی و معاون نگهداری و تعمیرات و عضو هیئت مدیره نیروگاه شازند را در کارنامه کاری خود دارد.

در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات حسینعلی تازیکی قدرداني شد.