دیدار با خانواده شهید نصرالله‌پور در چهارشنبه‌های امام رضایی
دیدار با خانواده شهید نصرالله‌پور در چهارشنبه‌های امام رضایی
کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت به همراه معاونت محلی و جمع کثیری از خادمیاران و یاوران رضوی در چهارشنبه‌ای امام رضایی با خانواده شهیدمعظم یوسف نصراله پور دیدار کردند.

به گزارش ندای تجن به نقل از کانون خبر و رسانه فضای مجازی شهرستان ساری ، در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، خادمیاران و یاوران رضوی با حضور در منزل شهید والامقام یوسف نصراله پور در روستای خوشاب در چهارشنبه امام رضایی حضور پیدا کردند.

در این دیدار ضمن دلجویی از پدر خانواده شهید و شنیدن خاطرات و رشادت های آن شهید معظم، خادمیاران رضوی مراسم معنوی با مداحی کبیری و قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام در منزل آن شهید برگزار کردند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام ایمان خجسته فر معاونت کانون‌های محلی و عمومی با اشاره به مقام و منزلت شهید از دیدگاه قرآن و ارج گذاشتن به ایثار و رشادت های بسیجیان و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز همگان وظیفه دارند تا اسلام و انقلاب اسلامی، نظام ولایی را با همه توان نصرت نمایند و کوچکترین کوتاهی در پیشگاه خداوند متعال قابل بخشش نخواهد بود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود و تبرکی از آن امام رئوف توسط حجت الاسلام خجسته فر و زارع مسئول کانون ایثار و شهادت ، از پدر شهید تجلیل به عمل آمد.