نقشه مهندسی فرهنگی استان، با نگاه به اسناد بالادستی، قوانین مربوطه و فرهنگ بومی محلی در حال تدوین است
نقشه مهندسی فرهنگی استان، با نگاه به اسناد بالادستی، قوانین مربوطه و فرهنگ بومی محلی در حال تدوین است
نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با جامعه نخبگانی و معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاههای سراسر استان برای گام نهایی تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در محل دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان روز چهارشنبه «۲۹ فروردین‌» در دانشگاه مازندران برگزار شد. 

در این نشست احسان آهنگر عنوان کرد: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره ۵ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می گردد.

مرتضی علویان، معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.