نمایشگاه هنرهای تجسمی، روایتی از «ارزشهای انقلاب» در قاب هنر
نمایشگاه هنرهای تجسمی، روایتی از «ارزشهای انقلاب» در قاب هنر
نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در مصلی جمعه مرکز مازندران با موضوعات مختلف دایر شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، نخستین ویژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی این مرکز، جمعه 18 فروردین در جمع نمازگزاران حاضر در مصلی جمعه ساری برگزار شد.

گفتنی است یکی از این برنامه ها، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی بوده است که در قالب 12 اثر در رشته های پوستر، تصویرگری و خوشنویسی از تولیدات واحد تجسمی حوزه هنری مازندران در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

در بخش خوشنویسی ، آثاری از هنرمندان و استادان مازنی که برگرفته از سخنان و اشعار «علامه حسن زاده آملی» از مجموعه «الهی نامه» و همچنین بیانات «شهید سید مرتضی آوینی» در باب هنر و شهادت، برگرفته از کتاب قافله قلم به نمایش درآمد.

در بخش تصویرگری نیز نمایش چند اثر با موضوع مادران و همسران شهدا ( آثار مریم فضل الله نژاد) ، مورد استقبال حضار و نمازگزاران واقع شد، چراکه تصاویر یاد شده نشان از صبر و استقامت این اسوه های ایثار و بردباری داشت.

همچنین پیشرفت های اخیر کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در قالب پوستر ارائه شد و نظر مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان را جلب کرد.

شایان ذکر است؛ برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای شعرخوانی، نقالی، و همچنین اکران مستند موشن‌ گرافی«از تبار آسمان» با پرداختن به زندگی «شهید سید مجتبی علمدار» از دیگر برنامه هایی بود که در مصلی جمعه ساری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از سوی حوزه هنری مازندران انجام شد.