بانک‌ها نقشی ویژه در رونق منطقه آزاد مازندران دارند / ضرورت حذف بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر / قول مساعد مدیرشعب بانک ملی
بانک‌ها نقشی ویژه در رونق منطقه آزاد مازندران دارند / ضرورت حذف بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر / قول مساعد مدیرشعب بانک ملی
مدیران شعب بانک ها می توانند با همکاری و همراهی سایر بانک ها با توجه به میزان و حجم سرمایه گذاری و سپرده گذاری هایی که در آینده انجام خواهد شد، مقدمات و شرایط لازم جهت حمایت از سرمایه گذاران و فعالان حوزه های مختلف در منطقه آزاد را فراهم سازند.

ندای تجن- حجت الاسلام مجید رضا فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران در دیدار با مهندس هرمز پژولیده مدیریت امور شعب بانک ملی مازندران و معاونینش که در روز چهارشنبه 8فروردین ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با پیگیری های انجام شد و حمایت های دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور ودبیر منطقه آزاد به نتایج و فرآیندهای خوبی رسیدیم از جمله اینکه اساسنامه منطقه آزاد مازندران در کمتر از ۳ ماه تصویب شد و در صدد هستیم سایر مراحل آن نیز به زودی در مرحله اجرا قرار گیرد.

وی هدف از این دیدار را رسمی شدن فعالیت های منطقه آزاد مازندران در آینده نزدیک و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندر امیرآباد ، بندر نوشهر و در ادامه در منطقه چپکرود _ میرود عنوان نمود و افزود: یکی از موضوعات و دغدغه های مهم ما تبادلات بانکی، خدمات دهی و سرویس دهی بانک ها در منطقه آزاد به سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان است چرا که ما برای فعالان و کنشگران منطقه آزاد، نقش ویژه ای قائل هستیم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری مازندران با تاکید بر اینکه همکاری بانک ها و سرمایه گذاران باید در خور شان منطقه آزاد باشد، گفت: انتظار ما این است بانک ها با ارائه خدمات مناسب و حمایت های لازم به یاری ما آیند و با استفاده از سپرده های سرمایه گذاران، سرویس های متقابل ارائه نمایند.
مهندس فولادی تصریح کرد: بانک ها به صورت ویژه و تخصصی، و بدون در نظر گرفتن هرگونه بروکراسی اداری، مباحث و قوانین دست و پاگیر می توانند به کمک سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان آیند و نقش مهمی در رونق منطقه آزاد مازندران ایفا کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیران شعب بانک ها می توانند با همکاری و همراهی سایر بانک ها با توجه به میزان و حجم سرمایه گذاری و سپرده گذاری هایی که در آینده انجام خواهد شد، مقدمات و شرایط لازم جهت حمایت از سرمایه گذاران و فعالان حوزه های مختلف در منطقه آزاد را فراهم سازند.

در ادامه مهندس هرمز پژولیده مدیر شعب بانک ملی استان مازندران نیز در این جلسه اعلام کرد: در راستای حمایت از منطقه آزاد مازندران آمادگی کامل داریم و در این زمینه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی جهت ارائه خدمات ویژه و خاص برای فعالان، تجار و بازرگانان قول مساعد داد و افزود: قطعا شعبه بانک ملی در بندر امیرآباد را مجهزتر و بروزتر خواهیم کرد و در سایر نقاط منطقه آزاد مازندران (نوشهر و چپکرود _ میرود ) نیز شعبات دیگری در آینده نزدیک، مستقر خواهیم نمود.