بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گشایش یافت
بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گشایش یافت
بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با حضور مسئولان در محل سالن مجتمع فرهنگی گشایش یافت

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران امروز شنبه (18 فروردین) با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «احسان آهنگر»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولین دیگر در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان با شرکت غرفه های مختلف دستگاه های متعدد نظیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گشایش یافت.

آیت الله محمدی لایینی در گشایش این نمایشگاه طی سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه قرآن نباید فقط در ماه مبارک رمضان دائر شود بلکه باید در طول سال و در مکان های مختلف برپا شود چرا که برپایی اینگونه از نمایشگاه ها برکات بسیاری دارد.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اقدامی شایسته و قابل تحسین است و باید تازه های نشر مربوط به قرآن در این نمایشگاه ها به معرض دید عموم گذاشته شود.

آیت الله محمدی لایینی ابراز کرد: کمیت و کیفیت نمایشگاه قرآن و عترت باید در سطح بالا باشد و قرآن ها با قیمت مناسب به علاقه مندان کلام وحی عرضه شود.

آهنگر نیز طی سخنانی به اهمیت برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی از جمله محصولات در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران است که از امروز  شنبه (18 فروردین) تا (21 فروردین) دائر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان کلام وحی می توانند صبح از ساعت 13-9 و عصرها از ساعت 19-15  برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت حاضر شوند و از غرفه های مختلف آن بازدید کنند.

آهنگر بیان کرد: برپایی غرفه های کودک و نوجوان، جشن رمضان، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی و اکران فیلم و کتابت وحی از مواردی است که در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران تدارک دیده شده است.

گفتنی است، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز با ارائه دستاوردهای و محصولات قرآنی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران حضور دارد.