پیکر بیژن رسولی به خاک سپرده شد
پیکر بیژن رسولی به خاک سپرده شد
پیکر هنرمند و پیشکسوت تئاتر و تلویزیون مازندران در بابل تشییع شد.

به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بابل، بیژن رسولی هنرمند و پیشکسوت تئاتر و تلویزیون مازندران به علت تصادف و جراحات ناشی از آن در بیمارستان بستری بود که به دیار باقی شتافت.

در سایت ایران تئاتر نوشته است: زنده‌یاد رسولی، متولد ۱۳۳۲ در شهرستان بابل بود که بازیگری را از سال ۱۳۵۶ با ایفای نقش در تئاتر «مسافران» به کارگردانی بهروز مسروری آغاز و پس از انقلاب نیز در نمایش‌های کمدی با همراهی زنده‌یاد قاسم خدامی، ابوالفضل شانه بندپور، علی محمدی و مهرداد فلاحتگر، هنرنمایی کرد.

این پیشکسوت بازیگری، در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی هم نقش‌آفرینی داشت که بازی در فیلم «شهر اردیبهشت» به کارگردانی مهرداد فلاحتگر، یکی از خاطره‌انگیز ترین آثار او به‌شمار می‌آید.

 بازیگری در برنامه طنز مازندرانی سات خش، حضور در سریال پایتخت 3 سیروس مقدم، سریال روزگار تلخ و شیرین بخشی از سوابق این هنرمند مازندرانی است.

مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران، این ضایعه تاسف‌بار را به بازماندگان آن مرحوم و هنرمندان و پیشکسوتان استان مازندران تسلیت می‌گویند و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده طلب رحمت و مغفرت الهی دارند.

مراسم‌  وداع با پیکر این هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل دیروز با حضور هنرمندان و مردم قدرشناس بابل  برگزار شد.

پس از وداع پیکر این هنرمند در جایگاه ابدی‌اش آرامگاه گله محله بابل منتقل و تشییع شده و به خاک سپرده شد.