سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، حسن قلی زاده سیاهکلائی، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد

ندای تجن- طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، حسن قلی زاده سیاهکلائی، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد. همچنین امید محبی، نیز با حکم وزیر کشور به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت کشور منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

قلی زاده سمت هایی چون فرماندار شهرستان های جویبار و قائمشهر، مدیرکل بنیاد مستضعفان استان و معاون برنامه‌ریزی اقتصادی استانداری خراسان شمالی را در کارنامه کاری خود دارد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این حکم بدین شرح است:

جناب آقای حسن قلی زاده سیاهکلائی

سلام علیکم؛

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی موفق و سربلند باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی از درگاه پروردگار خواستارم.

سید محمود حسینی پور