فیلم/نمایشگاه قرآن کریم در حال برگزاری است/تلاش برای احیای آیین‌ها و مراسمات
فیلم/نمایشگاه قرآن کریم در حال برگزاری است/تلاش برای احیای آیین‌ها و مراسمات
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در گفت و گو با ما ، گفت:بیست و چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن تا فردا 21ادامه دارد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در گفت و گو با ما ، گفت:بیست و چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن از تاریخ 18فروردین شروع به کار کرد که تا فردا 21ادامه دارد.

محمدباقر علینژاد با بیان اینکه غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی از جمله غرفه های عملکرد دستگاه های فرعنگی و هنری در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مستقر هستند،افزود:برنامه های متعدد تجسمی از کتابت وحی و موضوعات فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان و گروه های فرهنگی برنامه ریزی کردیم که در تالار گفتمان نمایشگاه برگزار می‌شود.

گزارش ویدئویی ندای تجن را در فیلم زیر ببینید:

وی اضافه کرد:گردهمایی مدیران موسسات قرآنی مازندران امشب در محل نمایشگاه در حال برگزاری است.

علینژاد با اشاره به اینکه نخستین دوره طرح ملی بشری را در سال گذشته داشتیم که در 6ماه نخست سال جاری دومین دوره را در غرب استان برای مربیان قرآن و عترت برگزار می کنیم، ادامه داد:دوره های توانمندسازی مدیران و موسسات را در دستور کار داریم

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران افزود:در تلاش هستیم تا آیین ها و سوگواره هایی که در برخی روستاها فراموش شد را احیا کنیم.