پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی
سالروز شهادت شهید آوینی، یادآور دلاوری و شهامت است که این فرزند بزرگوار ایران در راه حق و انقلاب اسلامی نمونه‌ای برای همه ما بود. او با تضحیه خود، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مردم ایران، نمونه‌ای برای همه جوانان و هنرمندان بود.

به گزارش ندای تجن- پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به این شرح است.

به نام خداوند رحمتگر و مهربان

با سلام و احترام ضمن گرامیداشت ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، روز هنر انقلاب اسلامی را به همه هنرمندان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی است برای گرامی‌داشت هنرمندان و تقدیر از نقش اساسی آن‌ها در نگاه ارزشمند به مسائل اجتماعی و فرهنگی. این روز، فرصتی است برای ابراز ارتباط عمیق هنر با ارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزارهای هنری و فرهنگی. سالروز شهادت شهید آوینی، یادآور دلاوری و شهامت است که این فرزند بزرگوار ایران در راه حق و انقلاب اسلامی نمونه‌ای برای همه ما بود. او با تضحیه خود، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مردم ایران، نمونه‌ای برای همه جوانان و هنرمندان بود.

امیدوارم با توجه به ارزش‌های انقلابی اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، بتوانیم در راستای توسعه فرهنگ و هنر اسلامی، گام‌های مؤثری برداریم و به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

با آرزوی موفقیت و سعادت برای همه عزیزان و هموطنان عزیز.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران