پیام دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری به مناسبت عید سعید فطر
پیام دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی خبر و رسانه فضای مجازی شهرستان ساری : سیدعباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به خادمیاران و یاوران رضوی تبریک گفت. در متن اين پيام آمده است: بنام خدا ماه رمضان، ماه برکات الهى گذشت و […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی خبر و رسانه فضای مجازی شهرستان ساری : سیدعباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به خادمیاران و یاوران رضوی تبریک گفت. در متن اين پيام آمده است:

بنام خدا

ماه رمضان، ماه برکات الهى گذشت و سعادتمندانِ بسیارى از برکات این ماه بهره‌مند شدند. آنهائى که با عبادت خدا و با انجام فرائض الهى در این ماه به تکلیف خود عمل کردند، احساس رضایت و بهجت می‌کنند. کار معنوى و مجاهدت با نفس در این ماه، به صاحبان همت احساس شادى و مسرت معنوى می‌بخشد.

این هم یکى از خصوصیات کار براى خدا و تلاش و مجاهدت است که صاحب آن، با وجود تحمل مشکل و تحمل زحمت، احساس شادى می‌کند و خداوند این شادى را متصل کرده است به شادى روز عید فطر؛ که در عظمت این روز همین بس که در قنوت‌هاى نُه‌گانه‌ى این نماز پربرکت، خدا را قسم می‌دهیم به این روز- «اسئلک بحقّ هذا الیوم»- این نشان‌دهنده‌ى رتبه‌ى بالاى این روز است.

این عید بزرگ را به خادمیاران و یاوران رضوی تبریک عرض می‌کنم و قبولی طاعات و عبادات را از درگاه خداوند متعال خواستارم

سیدعباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری