تاکید استاندار گلستان بر استفاده از ظرفیت وقف و موقوفات برای رفع محرومیت و اشتغال جوانان
تاکید استاندار گلستان بر استفاده از ظرفیت وقف و موقوفات برای رفع محرومیت و اشتغال جوانان
استاندار گلستان تأکید کرد: لازم است تا از ظرفیت های کلان سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت ها استفاده شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه، عصر چهارشنبه 6 مهرماه، در دیدار مدیرکل و شورای مدیران اوقاف و امور خیریه گلستان که به مناسبت دهه وقف انجام شد، اظهارکرد: درباره وظایفی که سازمان اوقاف و امور خیریه برعهده دارد و خدماتی که ارائه می دهد به اطلاع رسانی مناسب نیاز است و در نهایت می تواند به تعاملات بین بخشی و امضا و اجرای تفاهم نامه ها کمک کند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص استان و فقر و محرومیتی که بر آن حاکم است همه بخش ها باید ذیل اسناد بخشی که شامل ۳۱ جلد سند است نقش و جایگاه خود را مشخص کنند.

 دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: هزینه کرد عواید موقوفات باید در راستای نیت واقف باشد و در نشستی که با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه داشتم‌ به توافقات خوبی رسیدیم.

 وی از اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان خواست تا در تعامل با معاونت اقتصادی استانداری محورهای این توافقات را پیگیری کنند.

 استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سرانه تولید در گلستان نصف متوسط کشوری است و ما در افق ۱۴۰۴ باید خود را به میانگین کشوری برسانیم و این هدف گذاری، دست یافتنی است.