ایجاد سامانه جامع پنجره واحد صدور مجوز سرمایه گذاری در مازندران
ایجاد سامانه جامع پنجره واحد صدور مجوز سرمایه گذاری در مازندران
سیدمحمود حسینی پور با عنوان اینکه ایجاد سامانه جامع پنجره واحد صدور مجوز سرمایه گذاری در استان راهی به سوی سلامت و شفافیت جامعه اداری می باشد، خاطر نشان کرد: اکنون که تکمیل این پنجره به مراحل نهایی نزدیک شده؛ عملا رصد فرآیندهای صدور مجوز ممکن می شود. ‎

به گزارش ندای تجن- سیدمحمود حسینی پور در نشست با امیر محمدزاده لاجوردی، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببا عنوان اینکه ایجاد سامانه جامع پنجره واحد صدور مجوز سرمایه گذاری در استان راهی به سوی سلامت و شفافیت جامعه اداری می باشد، خاطر نشان کرد: اکنون که تکمیل این پنجره به مراحل نهایی نزدیک شده؛ عملا رصد فرآیندهای صدور مجوز ممکن می شود و بسادگی می توان بصورت آنلاین، اقدامات دستگاه ها را در خصوص درخواست های سرمایه گذاران ملاحظه کرد.

استاندار مازندران، افزود: هدایت جامعه اداری به سمت شفاف سازی و مبتنی بر شجاعت و جسارت باید در دستور کار قرار بگیرد.

او ادامه داد: معضل فساد را با استفاده از سیستم‌های هوشمند همچون پنجره واحد می‌بایست حل و فصل کنیم و برای تحقق آن، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

رییس شورای اداری مازندران، گفت: بهره برداری از سامانه جامع پنجره واحد در صدور مجوز سرمایه گذاری یکی از برنامه‌های جدی استانداری در توسعه استان است.

حسینی پور تصریح کرد: پنجره واحد به عنوان اتاق شیشه‌ای شفاف و روشن برای سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از صفر؛ فعالیت‌های خود را در داشبورد مدیریتی که در دسترس همه مدیران است عرضه کند.

استاندار مازندران در پایان سخنان خود اعلام کرد که تاکنون سیستمی یکپارچه و شفاف جهت صدور مجوز سرمایه گذاری وجود نداشته و این خلأ، موانعی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است که ان شاء الله بزودی رفع می شود.