براساس مصوبه ابلاغی رئیس‌جمهور همه دستگاه‌ها موظف به در اختیار قراردادن رایگان سالن ورزشی به جانبازان و معلولان هستند/بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شناسایی جانبازان جدید کمک کند
براساس مصوبه ابلاغی رئیس‌جمهور همه دستگاه‌ها موظف به در اختیار قراردادن رایگان سالن ورزشی به جانبازان و معلولان هستند/بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شناسایی جانبازان جدید کمک کند

به گزارش ندای تجن- رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در مجمع عمومی هیات ورزشکاران جانباز و معلول مازندران که در روز یکشنبه در محل سالن جلسات مجتمع ایثار ساری برگزار شد، گفت:بنیاد شهید و ایثارگران مازندران در شناسایی جانبازان جدید کمک کند. سیدمحمد شروین اسبقیان با بیان اینکه مازندران در ابعادمختلف وزنه سنگین در […]

به گزارش ندای تجن- رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در مجمع عمومی هیات ورزشکاران جانباز و معلول مازندران که در روز یکشنبه در محل سالن جلسات مجتمع ایثار ساری برگزار شد، گفت:بنیاد شهید و ایثارگران مازندران در شناسایی جانبازان جدید کمک کند.

سیدمحمد شروین اسبقیان با بیان اینکه مازندران در ابعادمختلف وزنه سنگین در کشور به شمار می رود، گفت:ما دلاورمردی های لشگر خط شکن 25کربلا را در طول 8سال دفاع مقدس به وضوح دیدیم و شنیدیم؛ مازندران در رشته‌های ورزشی هم چون وزنه برداری ،والیبال و فوتبال و تکواندو به خوبی درخشیده است.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان بزرگی چون مهرزاد و لشگری در مجمع استان حضور دارند که جای افتخار دارد، ادامه داد:در بخش مربی گری نیز شاهد و ناظر هستیم که محمودی در اردوی وزنه برداری و فلاح در اردوی بسکتبال با ویلچر به عنوان مربیان بخش حضور داشتند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با بیان اینکه خانم عباس زاده نیز به عنوان بانویی موفق در بخش مربیان تیم ملی و زنه برداری مازندران دارای افتخار ملی است، گفت:داشته‌های مازندران بسیار پربار است،از حمایت اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری مجمع سپاسگزارم.

استبقیان با اشاره به تجربه خود در بازدید از 29استان کشور، ادامه داد:مجمع عمومی هیات ورزشکاران جانباز و معلول مازندران یکی از مجامع پرافتخار کشور است،مازندران در سال 1400به عنوان هیات برتر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه 3موضوع مورد نظرم است که یکی سنگین وزنی مجمع ورزشکاران جانباز و معلول مازندران است که نسبت به سایر مجامع دارای بهترین ورزشکاران است،دومین موضوع مصوبه‌ای که رئیس جمهور ابلاغ کرد و وظایف برعهده 17دستگاه و همین طور کل وزارتخانه‌ها به طور مشترک برای دستگاه‌های اجرایی در سطح استان که وظیفه حمایت از جانبازان و معلولین را دارند.

اسبقیان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به دراختیار قرار دادن سالن های ورزشی به طور رایگان به جانبازان و معلولین هستند، افزود:دبیرخانه این مصوبه براساس ماده 5نظام ارجاع و پیگیری تشکیل شد و استان هایی که دارای عملکرد قوی باشند در گزارش نام شان ذکر می شود که کدام استان ستاد تشکیل داد و یا نداد.

وی با بیان اینکه طرح باران سپهبد شهید قاسم سلیمانی را با هیات پاراالمپیک در حال انجام داریم، گفت:در این طرح ،ستاد استان را مشخص می کنیم و جانبازان در 3 بخش مدافعان حرم،امنیت و مرزها شناسایی می شوند.

اسبقیان افزود: در حال حاضر 3جانباز در لیست داریم و از مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران مازندران می خواهیم تا دستور شناسایی جانبازان استان را صادر کنند تا برای ما از طریق هیات ارسال شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با بیان اینکه در آذرماه مسابقات تیراندازی جانبازان را در دستور کار داریم،ادامه داد:اعتقاد داریم که با توجه به اینکه قهرمانان پرافتخاری در بخش معلولین کشور داریم نیاز است تا نام فدراسیون را به جانبازان و توان یابان تغییر دهیم.

وی اضافه کرد:براساس سخنان رهبری که فرمودند جانبازان و معلولین کارهای ارزشمندی را انجان می دهند که نشان از توانمندی افراد دارد، بر همین اساس ما درخواست دادیم تا این تغییر نام انجام شود.

اسبقیان به افتخار آفرینی ورزشکاران توان یاب ایران در رویارویی با تیم آلمان اشاره کرد و گفت:همان طور که ما در 8سال دفاع مقدس مقابل تکنولوژی دنیا ایستادیم امروز نیز ورزشکاران ما در مقابل سایر رقبا افتخارآفرینی می کنند.