فعالان اقتصادی از دولت طلبکار هستند
فعالان اقتصادی از دولت طلبکار هستند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان اقتصادی ما با وجود همه مشکلات و تنگناها از دولت طلبکار هستند و باید به این امر رسیدگی شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا-مهدی سعادتی شامگاه جمعه در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بابل که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، با اشاره به اینکه شکستن دموکراسی موجود کشور بسیار مشکل است، تصریح کرد: وضعیت گرانی بازار و نوسان قیمت ارز و دلار باید کنترل شود.

این مقام مسئول یادآور شد: فعالان اقتصادی ما با وجود همه مشکلات و تنگناها از دولت طلبکار هستند و باید به این امر رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت لازم برای بهره برداری از تولیدات کشاورزی در مازندران مهیا نیست، ادامه داد: دستور تولید جوجه یک‌روزه اشتباه محض است زیرا ۴۰ درصد بیش از نیاز کشور بوده و زیرساخت صادرات آن نیز مهیا نیست لذا چیزی جز ضرر نخواهد داشت.

سعادتی تصریح کرد: پروژه مرغ لاین را به خود مردم مازندران به جای مدیران پروازی بسپارید و به مدیریت و ظرفیت مازندران اعتماد کنید.

فراهم نبودن زیر ساخت‌های صادراتی

این مقام مسئول یادآور شد: در سفر اخیر پوتین به کشور و مشاهده ظرفیت کشور اعلام کرد که تمام محصولات ما را خریداری می‌کنند اما زیرساختی برای فروش محصولات مازندران به روسیه فراهم نیست.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه برنج و مرکبات یک سازمان مستقل در کشور می‌خواهد، خاطرنشان کرد: دلالان و دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند مشکلات کشاورزان و برنج کاران حل شود.

سعادتی گفت: دستور واردات برنج در حالی که برنج داخلی در شالیکوبی‌ها دپو شده تصمیم غلط بوده و کشاورزان را دچار مشکل کرده است.