ندای تجن- به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر عباسی افزود : بر اساس آمارها، 234 نفر از تلفات تصادفات شش ماهه نخست امسال را مردان و ما بقی را نیز زنان تشکیل داده اند.
امل در رتبه اول
شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب امل با 39 ، ساری و بابل هر کدام با 38 فوتی و کمترین شهرها گلوگاه و عباس آباد هر کدام با 2 فوتی گزارش شده است.
بیشترین کشته ها در محور برون شهری و راه روستایی
از 286 کشته تصادفات شش ماهه، 219 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با کاهش
8 درصدی ) و 67 نفر در حوادث درون شهری، ( با کاهش 32 درصدی ) گزارش شده است.
کاهش یک درصدی مصدومان تصادفات رانندگی
7هزار و166 نفر طی شش ماه امسال به علت مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.




