ندای تجن_به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری و سید حسن احمدی، شهردار مرکز استان روز یکشنبه از نیروگاه زبالهسوز ساری بازدید کردند
. این بازدید با هدف نظارت بر روند پیشرفت و تسریع در اتمام این پروژه مهم استانی صورت گرفت.




