بازدید معاون استاندار، فرماندار و شهردار از نیروگاه زباله‌سوز ساری؛ شتاب در اتمام پروژه
بازدید معاون استاندار، فرماندار و شهردار از نیروگاه زباله‌سوز ساری؛ شتاب در اتمام پروژه
معاون استاندار، فرماندار و شهردار ساری از نیروگاه زباله‌سوز این شهر بازدید کرده و بر تسریع در اتمام پروژه تأکید کردند.

ندای تجن_به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری و سید حسن احمدی، شهردار مرکز استان روز یک‌شنبه از نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید کردند

. این بازدید با هدف نظارت بر روند پیشرفت و تسریع در اتمام این پروژه مهم استانی صورت گرفت.