هدف همه ما، پاسداری از حقوق عمومی و صیانت از سرمایه‌های طبیعی نسل‌های آینده است
هدف همه ما، پاسداری از حقوق عمومی و صیانت از سرمایه‌های طبیعی نسل‌های آینده است

ندای تجن-به گزارش روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری؛ در راستای توسعه تعاملات بین‌ دستگاهی و تقویت همکاری‌های قضایی در زمینه صیانت از عرصه‌های ملی، علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری به همراه جمعی از مسئولین اداره کل با علی کیانی، رئیس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان ساری دیدار و […]

ندای تجن-به گزارش روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری؛ در راستای توسعه تعاملات بین‌ دستگاهی و تقویت همکاری‌های قضایی در زمینه صیانت از عرصه‌های ملی، علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری به همراه جمعی از مسئولین اداره کل با علی کیانی، رئیس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان ساری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، باقری جامخانه ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در پرونده‌های منابع طبیعی، اظهار داشت: پشتیبانی قانون و دستگاه قضایی، مهم‌ترین پشتوانه ما در حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متجاوزان به انفال عمومی است. خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان مجموعه قضایی و منابع طبیعی استان وجود دارد و این همکاری‌ها باید بیش از پیش استمرار یابد.»

وی افزود:حفاظت از منابع طبیعی و تأمین عدالت زیست‌محیطی، بدون حمایت و همکاری نزدیک قوه قضاییه ممکن نیست. هدف همه ما، پاسداری از حقوق عمومی و صیانت از سرمایه‌های طبیعی نسل‌های آینده است.

در این دیدار، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری با تبریک انتصاب جناب آقای علی کیانی به سمت ریاست محاکم عمومی و انقلاب شهرستان ساری، برای ایشان از درگاه خداوند متعال توفیق در انجام وظایف خطیر قضایی و خدمت به مردم شریف ساری را مسئلت کرد.