لزوم دستیابی مازندران به رتبه نخست گردشگری کشور/افتتاح پروژه‌های دهه فجر
لزوم دستیابی مازندران به رتبه نخست گردشگری کشور/افتتاح پروژه‌های دهه فجر
مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور ایثارگران با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز انسانی و طبیعی استان مازندران، از افتتاح پروژه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ایام‌ دهه فجر خبر داد و تأکید کرد: مازندران با تکیه بر توان مردمی و مدیریتی خود می‌تواند به جایگاه نخست گردشگری کشور دست یابد

ندای تجن_به‌گزارش میراث‌آریا، سردار سید قاسم قاسمی عصر دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ در سفر یک روزه به استان مازندران با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز انسانی و طبیعی مازندران، از افتتاح پروژه‌های این حوزه در ایام‌ دهه فجر خبر داد و بر لزوم دستیابی این استان به رتبه نخست گردشگری کشور تأکید کرد.

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور ایثارگران در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های استانی اظهار کرد: همت و انگیزه مدیران استانی مسیر را برای اعتلای جایگاه گردشگری شمال کشور هموار کرده است.

او با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان میراث‌فرهنگی استان، تصریح کرد: امیدواریم مازندران با تکیه بر مردم با استعداد، باهوش و مهمان‌نواز خود، در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به جایگاه واقعی خود دست یافته و حرف اول را در کشور بزند.

قاسمی با تبریک ایام‌ دهه فجر، برکت این پروژه‌ها را ناشی از تمسک به اهل‌بیت (ع) و جانفشانی شهدا برشمرد.

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور ایثارگران در این رابطه گفت: ان‌شاءالله این طرح‌ها با تأسی از اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و با یاد و خاطره شهدا، در سراسر شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد تا کام مردم منطقه از خدمات نظام اسلامی شیرین شود.

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور ایثارگران در این سفر یک‌روزه ضمن افتتاح پروژه‌های گردشگری و بازدید از بناهای تاریخی شهرستان بابل با خانواده شهدا دیدار کرد.