ذخیره آرد در مازندران مطلوب است
ذخیره آرد در مازندران مطلوب است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با تأکید بر تداوم نظارت‌ها بر این چرخه حیاتی، خاطرنشان کرد: مجموعه تأمین گندم، آرد و نان استان بدون هیچ مشکلی مشغول فعالیت است و علیرغم ورود حجم عظیم مسافر به استان، نان مورد نیاز مردم به‌طور کامل تأمین می‌شود.

ندای تجن-سید محمد جعفری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، در راستای تأکیدات استاندار محترم مازندران مبنی بر نظارت دقیق بر چرخه تأمین و توزیع آرد و نان، از کارخانه‌های تولید آرد در شهرهای مرکزی استان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی محمدرضا احمدی مدیر کنترل کیفی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام شد، وضعیت دپو، ذخیره‌سازی و فرآیند تأمین آرد در کارخانه‌های آرد شهرستان‌های ساری، جویبار و بابل مورد بررسی قرار گرفت.

جعفری در حاشیه این بازدید با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی آرد در کارخانه‌های استان، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت ذخایر آرد در کارخانه‌ها مطلوب است و زنجیره تأمین گندم، آرد و نان استان حتی در ایام تعطیل نیز بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در حال فعالیت است.

وی افزود: در روزهای تعطیل نیز شرکت‌های پیمانکار حمل و توزیع آرد، نسبت به بارگیری آردهای تولیدی کارخانه‌های استان اقدام کرده و این محصول را به نانوایی‌های سطح استان تحویل می‌دهند تا فرآیند پخت و عرضه نان به مردم شریف استان و مسافران گرامی بدون مشکل ادامه داشته باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با تأکید بر تداوم نظارت‌ها بر این چرخه حیاتی، خاطرنشان کرد: مجموعه تأمین گندم، آرد و نان استان بدون هیچ مشکلی مشغول فعالیت است و علیرغم ورود حجم عظیم مسافر به استان، نان مورد نیاز مردم به‌طور کامل تأمین می‌شود.

به گفته جعفری، این بازدیدها با هدف اطمینان از استمرار خدمت‌رسانی، حفظ پایداری در تأمین آرد و حمایت از روند تولید و توزیع نان در استان انجام می‌شود.