مديران و كاركنان نيروگاه نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران دیدار کردند
مديران و كاركنان نيروگاه نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران دیدار کردند
سرپرست نيروگاه شهيدسليمي نكا به همراه جمعی از مديران و كاركنان این مجموعه در آسایشگاه امام علی(ع) ساری با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران ديدار وگفتگو کردند.

ندای تجن- بمنظور پاسداشت رشادت ها و تجلیل از ايثارگري هاي جانبازان در دفاع از تماميت ارضي و صيانت از ارزش هاي اسلامي، سرپرست نيروگاه شهيدسليمي نكا به همراه جمعی از مديران و كاركنان این مجموعه در آسایشگاه امام علی(ع) ساری با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران ديدار وگفتگو کردند.

در اين ديدار كه محمدرضا عابدی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهیدسلیمی نیز حضور داشت، نوراله ادبی فیروزجائی سرپرست نیروگاه نکا ضمن ابراز وفاداري به آرمان هاي مقدس شهدا و جانبازان، مراتب سپاس و ارادت قلبي کارکنان نیروگاه را از فداکاری های این قهرمانان ملی و پولاد مردان عرصه دفاع از حريم ولايت و آسايش و امنيت كشور اعلام داشت و ایثارگری و پایمردی جانبازان را زیربنای امنیت و استواری کشور در برابر چالش ها دانست.

در اين ديدار صميمانه همچنین جانبازان به بازگویی خاطرات حماسه برانگیز خود در دوران دفاع مقدس پرداختند و كاركنان نيروگاه نيز ضمن تجليل از رشادت، استقامت و فداكاري جانبازان غيور و خانواده هاي صبور آنان، جانبازان را از افتخارات نظام دانستند و ضمن آرزوي سلامتي، به آنان اطمينان خاطر دادند كه در راه دفاع از ارزش ها و عزت و شرف مردم و حريم ولايت و نيز پيشرفت و شكوفايي كشور بخصوص در حوزه تولید برق از هيچ تلاش وخدمتی دريغ نكنند.