ندای تجن-جاده سنگبن، سلیمشیخ، لاجیم و قارنسرا که به عنوان یکی از مسیرهای مهم پدافندی و از مطالبات دیرینه مردم بخشهای کلیجانرستاق و دودانگه شهرستان ساری شناخته میشد، پس از سالها بلاتکلیفی و عدم تأمین اعتبار، اجرایی شد.
این پروژه با پیگیریهای مستمر دکتر عالیه زمانی، نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در نشست با وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار لازم برای اجرای آن تأمین شد.
منابع مالی پروژه از محل اعتبارات مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت و همچنین اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس توسط دکتر عالیه زمانی تأمین شده و عملیات بهسازی و آسفالت این مسیر مهم آغاز شده است.
اجرای این پروژه علاوه بر ارتقای زیرساختهای حملونقل منطقه، نقش مؤثری در افزایش ایمنی تردد، تسهیل دسترسی روستاهای مسیر و توسعه اقتصادی و گردشگری بخشهای کلیجانرستاق و دودانگه خواهد داشت و گامی مهم در پاسخ به یکی از مطالبات چندین ساله مردم منطقه محسوب میشود.




