سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد که تمامی حملات اخیر تهران در منطقه محدود به پایگاهها و اهداف نظامی آمریکا است و هیچ تجاوزی به کشورهای همسایه صورت نگرفته است.