قرار است ۱۷ مردادماه جاری، مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار با حمایت استانداری مازندران، همکاری معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و مشارکت خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان در آمل برگزار شود.