فرماندار نور در گفت و گو با رسانه ها مطرح کرد:
لزوم همکاری مدیران استانی برای توسعه شبکه برق رویان/وقتی برق قطع میشود آب هم نداریم
به گزارش ندای تجن- فرماندار نور بابت قطعی برق و آب از مردم عذرخواهی کرد. بیژن پولادی با بیان اینکه مردم از قطعی آب و برق شاکی بودند، گفت: از همه مردم عذرخواهی می کنیم ما پیگیر موضوع بودیم و با مدیران استان صحبت کردیم. وی افزود:با توجه به گرمای هوا در کشور نیاز است […]


