استاندار به امکان ایجاد کارگروه ملی برای مدیریت این واحدها اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه و همکاری نهادهای مرتبط، میتوان منابع ارزشمندی برای استان ایجاد کرد.