وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:
یک میلیون اضافه به ازای ارتقای هر رتبه
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با اجرای طرح رتبهبندی به طور میانگین یک میلیون تومان در هر ارتقاء رتبه به حقوق معلمان اضافه میشود البته میزان افزایشها بستگی به پایه و رتبه کسب شده توسط معلمان دارد.


