سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خبر داد:
تعرض به تاسیسات مخابراتی سایت صفی آباد بهشهر
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: صبح امروز -جمعه- یکی از اماکن مخابراتی در محوطه سایت صفیآباد شهرستان بهشهر برای دومین بار در روزهای اخیر مورد تعرض قرار گرفت که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.


