در دیدار سرپرست شرکت گاز با فرماندار بهشهر مطرح شد,;
لزوم صرفهجویی در مصرف گاز
سرپرست شرکت گاز مازندران در دیدار با فرماندار بهشهر درباره اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد.
سرپرست شرکت گاز مازندران در دیدار با فرماندار بهشهر درباره اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد.


