روابط عمومی گزارش داد:
برگزاری جلسه شورای پایایی و انرژی استانهای مازندران و گلستان در شرکت برق منطقهای مازندران وگلستان
در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت شبکه برق استانهای مازندران و گلستان و ارائه راهکارهای بهبود پایداری و بحث و تبادل نظر پیرامون برنامههای مدیریت مصرف انرژی و کاهش تلفات در شبکههای توزیع و بررسی پروژههای توسعهای در حوزه برق منطقهای و شرکتهای توزیع و تسریع در اجرای آنها و همچنین هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و شرکتهای مرتبط با صنعت برق در راستای تأمین برق پایدار برای مشترکین پرداخته شد..


