مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر مطرح کرد؛
افزایش بیسابقه مصرف برق نسبت به سال گذشته در روزهای آغازین سال/ عذرخواهی از مردم برای عدم اطلاعرسانی به موقع اجرای محدودیتها
ضمن پوزش از مردم به خاطر محدودیتهای پیش آمده، از شهروندان میخواهیم دمای کولرهای خود را روی عدد ۲۵ درجه تنظیم کرده و با کاهش مصرف برق در ساعات اوج، به پایداری شبکه کمک کنند.


