روابط عمومی گزارش داد:
آغاز به کار قرارگاه رصد و پایش مصرف برق مازندران با هدف مدیریت بار تابستان
این اقدام در راستای مدیریت بهینه مصرف و تضمین پایداری شبکه برق استان صورت گرفته است.
این اقدام در راستای مدیریت بهینه مصرف و تضمین پایداری شبکه برق استان صورت گرفته است.


