یادداشت/مجموعه ندای تجن
روان شناسها میپرسند؛چراهایی درباره سریال پایتخت؟
روان شناسها میگویند هنر طنزپردازی نعمتی از جانب خداوند متعال است و وقتی رسانه ملی در سریالی که ویژه عید نوروز است به طنز میپردازد بهتر است با هم خندیدن و شادشدن را به جامعه آموزش دهد اما متأسفانه نحوه پرداختن این سریال به طنز بسیار غیر علمی و بر پایه" به هم خندیدن" است.


